Monday, October 11, 2010

"saya sukakan awak. tapi awak patut dapat yang lebih baik dari saya. saya tak sesuai untuk awak. bukan salah awak, salah saya yang tidak sempurna..."

ayat tipikal jantan2 uolllss. bile nak tinggalkan aweks2 yang diorang raser tak sesswai ngan diotang. eh tak diorang. owh, ada apakah dengan frasa, "...bukan salah awak, salah saya yang tidak sempurna" ituew?
ko bajet diri kao tidak sempurna, adakah yang gegurl itu sempurna habes?! Nobody is perfect la nyahhh!! nobody, nobody nobody bout you! (ala2 wonderpets. eh tak, wondergirls) tolongla jangan guna frasa tipikal ituew sekiranya uollss nak tinggalkan gegurl uollss.. lau tak suka cakap direct je tak suka. lau ko raser die kentut busuk tak terhingga, ko sound je directly kat muka die, "eh puan, kentut kao mcm longkang la!"





tak ade salahnyer kalau uoollss jujur je. haihh bak kate entri2 mak seblom ni, tolongla jujur dan jgn bagi harapang pelesu uoollss! arineh uolls leh rasa puas ati kenakan org, esok lusa mungkin uoollss sendiri yang akan rasa tempias angin sepoi2 language ituew... beringatlah seblom kenaaaa!

cau cin cau uollsss!!!

No comments:

Post a Comment

Makian